האם נהגי אוטובוסים מחרימים רחוב במודיעין עילית?

לא ייתכן כי נהג היוצא לבצע את עבודתו יחשוש לחייו! זילות החברה והעירייה אינם ברורים, שכן נהג מאוים מסכן את יושבי האוטובוס
צבי טסלר 2 Comment on האם נהגי אוטובוסים מחרימים רחוב במודיעין עילית?

בעקבות מקרי אלימות, ולאור התעלמות החברה מבקשתם להגברת ביטחונם האישי, החליטו נהגי חברת קווים שלא להיכנס הערב לרחוב משך חכמה במודיעין עילית • טוענים: "לא ייתכן כי נהג היוצא לבצע את עבודתו יחשוש לחייו"

תמונת אילוסטרציה
לא ייתכן כי נהג היוצא לבצע את עבודתו יחשוש לחייו! זילות החברה והעירייה אינם ברורים, שכן נהג מאוים מסכן את יושבי האוטובוס
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

"האיש אחד יחטא ועל כל העדה תקצוף"?: חברות התחבורה הציבורית המעניקות שירות לכלל אוכלוסיות ישראל בכל אזוריה, נאלצים לעתים להתמודד עם התנהגות ברברית המתבטאת באלימות כלפי הנהגים והשחתת האוטובוסים כחלק ממחאות שונות או כסתם אקט של בריונות.

אלא שבמקרים נדירים מאוד, בוחרים בחברות "להעניש" את כל משתמשי הדרך, ונמנעים מלהיכנס לאזורים המועדים לאסון. כזה הוא גם רחוב משך חכמה במודיעין עילית. נהגי חברת קווים ימנעו הערב מכניסה לרחוב, בעקבות אירועי אלימות כלפי נהגים במקום זה.

הכל החל אמש לאחר חצות, אז הותקף נהג אוטובוס של חברת "קווים" ונשדד ברחוב זה. בחברה טוענים כי בחודשים האחרונים אירעו בעיר מספר תקיפות כאלה בעיר וברחוב "משך חכמה" בפרט. וועד הנהגים בחברה המאוגד בכוח לעובדים, פנה בעבר להנהלת החברה בדרישה להסדרת סידורי אבטחה לנהגים, אך בקשות אלו נדחו.

"הנהגים מופקרים בשטח", מסביר אסף בונדי- רכז ענף התחבורה הציבורית בכוח לעובדים, "לא ייתכן כי נהג היוצא לבצע את עבודתו יחשוש לחייו! זילות החברה והעירייה אינם ברורים, שכן נהג מאוים מסכן את יושבי האוטובוס".

לאור סירוב החברה להיענות לבקשתם, החברה ובמחאה על הפרתם, ימנעו הלילה הנהגים בקו 3 העובר ברחוב משך חכמה, מלהיכנס לרחוב בין השעות 21:00-01:00 השעות בהם מתרחשים אירועי התקיפה.



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    אני גר רחוב מעל משך חכמה ולא ידוע לי שארעה במקום כזה דבר אבל כן ידוע לי שהרחוב הזה שורץ פושעים.

  2. 1

    התמונה מהפיסבוק של אשר גרייבר גרייבר הגדול